Myyntiehdot

English: Terms and Conditions
Svenska: Köpvillkor

Napakan myyntiehdot
Nämä yleiset myyntiehdot koskevat kaikkia asiakkaan tekemiä ostosopimuksia Napakka Oy:n kanssa. Tilaamalla hyväksyt nämä yleiset ehdot.

Rekisteröityminen asiakkaaksi
Napakka Oy on tukkuliike. Rekisteröityminen asiakkaaksemme edellyttää Y-tunnusta.

Hinnat
Kaikki hinnat ovat ilmoitettu euroissa ja arvonlisäverottomina. Voimassa olevat arvonlisäverot lisätään katalogeissa ja nettikaupassa esitettyihin hintoihin.

Hinnanmuutokset
Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Pidätämme oikeuden teksti- ja kuvavirheisiin verkkokaupassa ja kuvastoissa. Selvästi virheellisesti hinnoiteltujen tuotteiden kohdalla Napakka Oy pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen.
Verkkosivuilla saattaa esiintyä teknisiä virheitä, ja niistä voi ilmoittaa asiakaspalveluun osoitteeseen myynti@napakka.fi

Toimitusaika
Normaali toimitusaika on 1-4 arkipäivää. Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen mukaan. Mikäli tilaus sisältää tuotteita, joita ei kyseisellä hetkellä ole varastossamme, toimitetaan tilaus vasta kun kaikki tuotteet ovat valmiita lähetettäväksi. Olemme tällöin erikseen yhteydessä tilaajaan. Toimitusaika on ohjeellinen eikä sido lähettäjää. Jos tilauksesi on kiireellinen, mainitse siitä tilausta tehdessäsi.

Asiakaspainettujen- ja muiden erikoistuotteiden toimitusaika vahvistetaan aina tilauksen yhteydessä.

Toimitusehdot
Toimituskulut kotimaan pakettitoimituksille ovat 9,90 e/lähetys (alv 0%).
Yli 250 € (alv. 0 %) arvoiset tilaukset toimitetaan Suomessa rahtivapaasti lukuun ottamatta tilauksia Ahvenanmaalle. Ahvenanmaalle toimitusmaksu on aina kiinteä 9,90 € (alv. 0 %).
Kustomoidut tuotteet (esim. painotuotteet) sekä lähetykset ulkomaille toimitetaan ja veloitetaan sopimuksen mukaan, ja nämä ehdot vahvistetaan tilauksen yhteydessä.

Yritysasiakkaat: Pakettimme Suomessa toimittaa perille Posti.
Pääkaupunkiseudun lähijakelun hoitaa paikallinen kuljetusliike.
Lavakuljetukset ja suurikokoiset tuotteet toimitamme vastaanottajan lastauslaiturille tai tavaran vastaanottoon katutasolle.
Vastaanottamatta jääneistä postipaketeista perimme toimituskulut. Noutamatta jätetty lähetys ei ole tilauksen peruutus eikä vapauta vastaanottajaa jo syntyneiden lähetyskulujen vastuusta.

Yksityisasiakkaat: Paketit yksityisasiakkaille toimitetaan Postin palvelupisteeseen postipakettina. Paketteja säilytetään postin palvelupisteissä 7 vrk. Vastaanottamatta jääneistä postipaketeista perimme toimituskulut. Noutamatta jätetty lähetys ei ole tilauksen peruutus eikä vapauta vastaanottajaa jo syntyneiden lähetys- ja palautuskulujen vastuusta.

Tilausten nouto Napakan varastosta: Tilauksen voi noutaa Napakan varastolta ilman toimituskuluja. Noutotilauksissa ostaja saa ilmoituksen, kun tuotteet ovat noudettavissa. Mikäli tuotteita ei ole noudettu 14 vuorokauden kuluessa ensimmäisestä ilmoituksesta, tilaus perutaan ja kauppa puretaan.
Nouto-osoite: Ruosilantie 14, Helsinki. Tarkista voimassa oleva aukioloaika Napakan verkkosivuilta.

Jälkitoimitukset
Alle 15 euron (alv 0%) jälkitoimituksia ei toimiteta.

Palautukset
Asiakaspalautuksista on sovittava erikseen asiakaspalvelumme kanssa: myynti@napakka.fi / 09 452 00400. Yhteydenotto on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa tavaran vastaanottamisesta.
Tuote on palautettava viimeistään 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun palautuksesta on sovittu asiakaspalvelun kanssa.

Jos palautuksen syy on jokin muu kuin tuotteen virheellinen laatu tai tuotteen tiedoissa ollut virhe, on myyjällä oikeus periä toimituksesta ja palautuksesta aiheutuneet kulut.

Palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä ja myyntiin kelpaavia tuotteita. Ehtojen vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin.

Reklamaatiot
Huomautukset kuljetusvaurioista on tehtävä lähetystä vastaanottaessa.
Tilausta ja laskua koskevat huomautukset on tehtävä 7 päivän kuluessa tavaran tai laskun vastaanotosta.
Tuotteiden laatua koskevat huomautukset on tehtävä meille kohtuullisessa ajassa ilman ylimääräistä viivettä.

Maksuehto
Maksuehto laskutusasiakkaille on 14 pv netto ellei muuta ole erikseen asiakaspalvelumme kanssa sovittu.
Laskujen lähetyksen ja saatavien mahdollisen perinnän hoitaa Napakan valtuutuksella Brang Oy.
Viivästyskorko on 16%.
Luottokelpoisuus tarkistetaan tilauksen yhteydessä.
Napakka Oy pidättää oikeuden pyytää ennakkomaksua jos tilaajalla on luottotiedoissa tai maksuhistoriassa häiriömerkintöjä.
Laskut lähetetään ensisijaisesti sähköisesti verkkolaskuina tai sähköpostitse. Paperilaskutuslisä on 1.3.2021 alkaen 3,90 € (alv 0%).


Maksunvälittäjä-tiedot
Adyen BV
Napakka Oy:n maksunvälittäjänä toimii kortti- ja verkkomaksuissa Adyen BV (EU-VAT: NL817154243B01). Adyen on Hollannin keskuspankin alainen maksulaitos, joka noudattaa kaikkia EU:n tietosuoja-asetuksen ehtoja (EU:n tietosuoja-asetus 2016/679). Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on suojattu SSL-sertifikaatilla, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Adyen käyttää luottokorttitietoja PCI-DSS-standardin mukaisesti. Ostotapahtuman tietoja säilytetään vain niin kauan kuin on tarpeen jonka jälkeen tapahtuman tiedot poistetaan. PCI-DSS-standardin vaatimukset auttavat varmistamaan luottokorttitietojen turvallisen käsittelyn verkkokaupassamme. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksutavat ja verkkopankkimaksuissa palveluntarjoajana on Paytrail. Lisätietoja Adyenista maksuvälittäjänä sekä käyttöehdoista saat alla olevista linkeistä:
Info For Shoppers
Terms and Conditions
Contact Adyen

Nordic office

Adyen Nordic AB
Kungsbron 16, 12 tr
111 22 Stockholm
Sweden
T: +46 (0) 8-124 009 50


Dutch head office

Adyen N.V.
Simon Carmiggeltstraat 6-50
1011 DJ Amsterdam
The Netherlands
T: +31 85 888 8138


Dutch Business ID (KvK): 34259528

Muut ehdot
Tuotteet ovat Napakka Oy:n omaisuutta kunnes ne ovat kokonaisuudessaan maksettu.
Napakka Oy:stä riippumattomista laskukorjauksista veloitamme 10 €:n (alv 0%) käsittelykulun.

Ehtojen muuttaminen

Napakka Oy pidättää oikeiden muuttaa myyntiehtoja.
Voimassa oleva versio on aina saatavilla osoitteessa www.napakka.fi/myyntiehdot

Myyntiehdot


Napakan myyntiehdot
Nämä yleiset myyntiehdot koskevat kaikkia asiakkaan tekemiä ostosopimuksia Napakka Oy:n kanssa. Tilaamalla hyväksyt nämä yleiset ehdot.

 

Rekisteröityminen asiakkaaksi
Napakka Oy on tukkuliike. Rekisteröityminen asiakkaaksemme edellyttää Y-tunnusta.

 

Hinnat
Kaikki hinnat on ilmoitettu euroissa ja arvonlisäverottomina. Voimassa olevat arvonlisäverot lisätään katalogeissa ja nettikaupassa esitettyihin hintoihin.

 

Hinnanmuutokset
Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Pidätämme oikeuden teksti- ja kuvavirheisiin verkkokaupassa ja kuvastoissa. Selvästi virheellisesti hinnoiteltujen tuotteiden kohdalla Napakka Oy pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen.
Verkkosivuilla saattaa esiintyä teknisiä virheitä, ja niistä voi ilmoittaa asiakaspalveluun osoitteeseen myynti@napakka.fi

 

Toimitusaika
Normaali toimitusaika on 1-4 arkipäivää. Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen mukaan. Mikäli tilaus sisältää tuotteita, joita ei kyseisellä hetkellä ole varastossamme, toimitetaan tilaus vasta kun kaikki tuotteet ovat valmiita lähetettäväksi. Olemme tällöin erikseen yhteydessä tilaajaan. Toimitusaika on ohjeellinen eikä sido lähettäjää. Jos tilauksesi on kiireellinen, mainitse siitä tilausta tehdessäsi.

Asiakaspainettujen- ja muiden erikoistuotteiden toimitusaika vahvistetaan aina tilauksen yhteydessä.

 

Toimitusehdot
Toimitusmaksu kotimaan pakettitoimituksille on 9,90 €/ lähetys (alv 0%).
Yli 250 € (alv 0%) tilaukset toimitetaan Suomessa rahtivapaasti.
Asiakaspainetut tuotteet sekä lähetykset ulkomaille toimitetaan ja veloitetaan sopimuksen mukaan, ja nämä ehdot vahvistetaan tilauksen yhteydessä. 

Yritysasiakkaat:
Pakettimme Suomessa toimittaa perille Posti.
Pääkaupunkiseudun lähijakelun hoitaa paikallinen kuljetusliike.
Lavakuljetukset ja suurikokoiset tuotteet toimitamme vastaanottajan lastauslaiturille tai tavaran vastaanottoon katutasolle.
Postin noutopisteistä noutamatta jääneistä postipaketeista perimme käsittelykulun 20 €/ lähetys (alv 0%). Noutamatta jätetty lähetys ei ole tilauksen peruutus eikä vapauta vastaanottajaa jo syntyneiden lähetys- ja käsittelykulujen vastuusta.

Yksityisasiakkaat: 
Paketit yksityisasiakkaille toimitetaan Postin palvelupisteeseen postipakettina. Paketteja säilytetään postin palvelupisteissä 7 vrk. Vastaanottamatta jääneistä postipaketeista perimme käsittelykulun 20 €/ lähetys (alv 0%). Noutamatta jätetty lähetys ei ole tilauksen peruutus eikä vapauta vastaanottajaa jo syntyneiden lähetys- ,käsittely- ja palautuskulujen vastuusta.

 

Tilausten nouto Napakan varastosta: Tilauksen voi noutaa Napakan varastolta ilman toimituskuluja. Noutotilauksissa ostaja saa ilmoituksen, kun tuotteet ovat noudettavissa. Mikäli tuotteita ei ole noudettu 14 vuorokauden kuluessa ensimmäisestä ilmoituksesta, tilaus perutaan. Pidätämme oikeuden periä noutamatta jätetyistä tilauksista käsittelykulun 20€/ lähetys (alv 0%). 
Nouto-osoite: Ruosilantie 14, varasto, Helsinki. Avoinna ma-pe 8-16.

 

Jälkitoimitukset
Alle 15 euron (alv 0%) jälkitoimituksia ei toimiteta.

 

Palautukset
Asiakaspalautuksista on sovittava erikseen asiakaspalvelumme kanssa: myynti@napakka.fi / 09 452 00400. Yhteydenotto on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Tuote on palautettava viimeistään 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun palautuksesta on sovittu asiakaspalvelun kanssa.

Jos palautuksen syy on jokin muu kuin tuotteen virheellinen laatu tai tuotteen tiedoissa ollut virhe, on myyjällä oikeus periä tilauksen toimituksesta ja palautuksesta aiheutuneet kulut.

Palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä ja myyntiin kelpaavia tuotteita. Ehtojen vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin.

 

Reklamaatiot
Huomautukset kuljetusvaurioista on tehtävä lähetystä vastaanottaessa.
Tilausta ja laskua koskevat huomautukset on tehtävä 7 päivän kuluessa tavaran tai laskun vastaanotosta.
Tuotteiden laatua koskevat huomautukset on tehtävä meille kohtuullisessa ajassa ilman ylimääräistä viivettä.

 

Maksuehto
Maksuehto laskutusasiakkaille on 14 pv netto ellei muuta ole erikseen asiakaspalvelumme kanssa sovittu.
Laskujen lähetyksen ja saatavien mahdollisen perinnän hoitaa Napakan valtuutuksella Brang Oy.
Viivästyskorko on 16%.
Luottokelpoisuus tarkistetaan tilauksen yhteydessä.
Napakka Oy pidättää oikeuden pyytää ennakkomaksua jos tilaajalla on luottotiedoissa, riskiluokituksessa tai maksuhistoriassa häiriömerkintöjä.
Laskut lähetetään ensisijaisesti sähköisesti verkkolaskuina tai sähköpostitse. Paperilaskutuslisä on 1.3.2021 alkaen 3,90 € (alv 0%).

 

Maksunvälittäjä-tiedot

Adyen BV
Napakka Oy:n maksunvälittäjänä toimii kortti- ja verkkomaksuissa Adyen BV (EU-VAT: NL817154243B01). Adyen on Hollannin keskuspankin alainen maksulaitos, joka noudattaa kaikkia EU:n tietosuoja-asetuksen ehtoja (EU:n tietosuoja-asetus 2016/679). Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on suojattu SSL-sertifikaatilla, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Adyen käyttää luottokorttitietoja PCI-DSS-standardin mukaisesti. Ostotapahtuman tietoja säilytetään vain niin kauan kuin on tarpeen jonka jälkeen tapahtuman tiedot poistetaan. PCI-DSS-standardin vaatimukset auttavat varmistamaan luottokorttitietojen turvallisen käsittelyn verkkokaupassamme. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksutavat ja verkkopankkimaksuissa palveluntarjoajana on Paytrail. Lisätietoja Adyenista maksuvälittäjänä sekä käyttöehdoista saat alla olevista linkeistä:

Info For Shoppers
Terms and Conditions
Contact Adyen

Nordic office
Adyen Nordic AB
Kungsbron 16, 12 tr
111 22 Stockholm, Sweden
Puh: +46 (0) 8-124 009 50

Dutch head office
Dutch Business ID (KvK): 34259528
Adyen N.V.
Simon Carmiggeltstraat 6-50
1011 DJ Amsterdam
The Netherlands
Puh: +31 85 888 8138

 

Muut ehdot
Tuotteet ovat Napakka Oy:n omaisuutta kunnes ne on kokonaisuudessaan maksettu.
Napakka Oy:stä riippumattomista laskukorjauksista veloitamme 10 €:n (alv 0%) käsittelykulun

 

Ehtojen muuttaminen
Napakka Oy pidättää oikeuden muuttaa myyntiehtoja. Voimassa oleva versio on aina saatavilla tällä sivulla.